Adaugă anunț
Autentificare / Înregistrare

29/03/2023

În ultimii 10-15 ani platformele de promovare a produselor s-au modificat și au migrat de pe paginile ziarelor pe canale digitale. Instrumentele digitale de promovare sunt disponibile aici și acum. E suficiente să faci doar câteva clickuri și produsul tău deja se vinde pe vitrina virtuală, la care, ulterior, au acces mii de consumatori. Deoarece canalele de promovare digitală sunt considerate cele mai accesibile, aproximativ fiecare al doilea vânzător din Moldova plasează anunțuri de vânzare-cumpărare pe platformele virtuale, astfel numărul competitorilor crește zilnic, dar rata conversiei scade. Pentru a ridica produsul în top, recomandăm să lucrezi la calitatea conținutului, și în special să acorzi atenție maximă imaginii produsului.

De ce?

  • Calitatea înaltă și unicitatea imaginilor nu sunt suficiente pentru a atrage atenția consumatorilor. Imaginile care modelează anumite stări de spirit, evocă emoții la audiența țintă, crește rata de conversie.
  • Indiferent de ce produs vinzi, prezintă fiecare detaliu pentru a fi explicit și a atrage interesul utilizatorului.
  • Imaginea semnificativ determină identitatea brandului și asocierea cu acesta. Păstrează stilul unic. În aceste imagini îți demonstrăm că anunțurile cu imagini sunt vizualizate de aproape 5 ori mai des, decât cele fără imagini.

1.png?1679570034393

Anunț cu imagine plasată – 1081 vizualizări

2.png?1679570121981

Anunț fără imagine – 205 vizualizări

Recomandări:

Cum faci pozele

  • Folosește un fon neutru.
  • Evită folosirea blițului.
  • Nu utiliza imagini blurate, fără focus.
  • Alege prim planurile, astfel încât produsul să ocupe 90% din imagine.
  • Luminează produsul bine.
  • Pozează produsul din toate unghiurile pentru a arăta detaliile.
  • Pozează garanția produsului.

 

Cum alegi pozele

  • Selectează imaginile de pe site-ul producătorului doar dacă ai un acord stabilit pentru a folosi pozele de autor.
  • Alege imaginile în același stil.
  • Adaptează imaginile după dimensiunile platformei. Pozele la anunțuri pe platforma AgricolaHUB sunt de 600x600 px (1:1).
  • Selectează imaginile cu o rezoluție înaltă pentru ca detaliile din imagine să fie clare.

 

Exemplu

Imagine atractivă:

image-819375.jpeg?1679570273638

Imagine neatractivă

tocator-de-crengi-DGS-1500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500-500.jpg?1679570315173


În concluzie venim cu un citat celebru despre importanța conectării emoțiilor cu produsul: ”Consumatorul va uita ceea ce ai spus, dar nu va uita niciodată ce i-ai făcut sa simtă.”

Eric Kandel

Comentarii

Nici o postare găsită

Scrie o recenzie