În ultimii 10-15 ani platformele de promovare a produselor s-au modificat și au migrat de pe paginile ziarelor pe canale digitale. Instrumentele digitale de promovare sunt disponibile aici și acum. E suficiente să faci doar câteva clickuri și produsul tău deja se vinde pe vitrina virtuală, la care, ulterior, au acces mii de consumatori. Deoarece canalele de promovare digitală sunt considerate cele mai accesibile, aproximativ fiecare al doilea vânzător din Moldova plasează anunțuri de vânzare-cumpărare pe platformele virtuale, astfel numărul competitorilor crește zilnic, dar rata conversiei scade. Pentru a ridica produsul în top, recomandăm să lucrezi la calitatea conținutului, și în special să acorzi atenție maximă imaginii produsului.
De ce?
Anunț cu imagine plasată – 1081 vizualizări
Anunț fără imagine – 205 vizualizări
Recomandări:
Cum faci pozele
Cum alegi pozele
Exemplu
Imagine atractivă:
Imagine neatractivă
În concluzie venim cu un citat celebru despre importanța conectării emoțiilor cu produsul: ”Consumatorul va uita ceea ce ai spus, dar nu va uita niciodată ce i-ai făcut sa simtă.”
Eric Kandel
Nici o postare găsită
Scrie o recenzie