Adaugă anunț
Autentificare / Înregistrare

11/08/2023

Reclamă cu impact 1.600.000 lei

AgricolaHub

Pentru ecosistemul AgricolaHub, succesul și eficiența noastră se măsoară prin vânzările facilitate și adoptarea soluțiilor propuse de noi. De aceea, unul dintre obiectivele noastre principale este să stimulăm creșterea tranzacțiilor pe platformă, mărind astfel vizibilitatea companiilor care sunt prezente pe AgricolaHub.

Tranzacții reușite

Pe platforma AgricolaHub, am avut ocazia să facilităm multe tranzacții de vânzare-cumpărare. Uneori acestea sunt susținute prin credite oferite de maib, alteori prin finanțare directă. Astăzi, vrem să vă povestim despre o tranzacție specială, referitoare la achiziția unui tractor KUBOTA M 7153, în valoare de 1.600.000 lei. De la primul contact până la finalizarea afacerii, totul s-a derulat în aproximativ o lună.

Parteneriate și standarde de calitate

În faza de planificare a dezvoltării platformei AgricolaHub, era rezervată separat o secțiune special dedicată partenerilor. Acest aspect ne-a pus față în față cu diverse întrebări legate de criteriile de selecție a partenerilor pe care le vom promova. În final, aceste criterii s-au concentrat pe calitatea profilului partenerului pe AgricolaHub.

De fapt, am încurajat companiile să își dezvolte profiluri bazate pe informații de calitate pentru clienți, precum anunțuri completate corespunzător cu text, imagini, logo și număr de telefon. Un exemplu notabil în acest sens este Grupul Carvidon, care a fost, de asemenea, implicat în tranzacția menționată de 1,6 milioane lei.

Untitled%20design%20%2826%29.png?1692017685123

Promovare și adaptabilitate

Am explorat profilul companiei pe AgricolaHub și am identificat diferite produse, pentru care am conceput bannere publicitare adaptate canalelor digitale. Am implementat un formular prin care potențialii clienți pot lăsa datele lor de contact. În acest proces, am inclus un mecanism care permite calibrarea solicitărilor clienților și redirecționarea acestora către partenerii potriviți.

Una dintre prioritățile noastre a fost să subliniem faptul că ne axăm preponderent pe companii/persoane juridice și că maib oferă soluții de creditare adaptate sectorului agricol.

Rezultatele campaniei

În ziua lansării campaniei, am primit câteva solicitări din partea clienților interesați. A doua zi, am contactat clientul interesat pentru a clarifica detaliile și a confirma intenția de achiziție, având în vedere finanțarea prin MAIB.

Din punct de vedere statistic, campania noastră a ajuns la 8875 de persoane. Din acest număr, am primit 5 cereri concrete, iar una dintre ele s-a concretizat într-o tranzacție de 1,600,000 lei.

Bazându-se pe experiența proprie, putem sublinia importanța sinergiei dintre prezența digitală eficientă și procesele interne bine puse la punct.

Comentarii

Nici o postare găsită

Scrie o recenzie